Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Yamaha MT09 naked bike 2015

Yamaha MT09 2015



Ναι, αυτό είναι το μικρό μου θηρίο ή καλύτερα το ΘΕΡΙΟ!!!

Είχα πολύ καιρό να ενημερώσω το Blog μου, μια η δουλειά, κάτι υποχρεώσεις, τα πιτσιρίκα... που χρόνος για blogging.
Τέλος πάντων. Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας μερικά μυστικά του θεριού μου, αυτού του υπέροχου Ιαπωνικού "πιστολιού" των 850cc και του ροπάτου τρικύλινδρου κινητήρα που συγκινεί με την πρώτη ξερή γκαζιά.
Να τα πάρουμε από την αρχή όμως για να καταλήξουμε στο θερίο.
Δεν θεωρούμαι έμπειρος οδηγός, θα έλεγα ενθουσιώδης, νευρικός, υπερβολικός αλλά έμπειρος  σε καμία περίπτωση. Από τα χέρια μου έχουν περάσει 5-6 μηχανάκια, παπάκια, σκούτερ, maxi scooter, enduro, street bikes, off road bikes και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι σε όλα έπινα καθημερινά το αίμα! Στην τσίτα πάντα το γκάζι και φρενάρισμα μόνο με ταχύτητα - εκτός βέβαια από τα απαίσια scooter που πρέπει να ομολογήσω ότι από χώρους ήταν απλά υπέροχα αλλά από οδική συμπεριφορά πάντα μείον. 
Στις αρχές του 2009 και μετά από μια άσχημη εμπειρία με ένα X8 (Piaggio Scooter ) και έναν απαράδεκτο λαστιχά (ξεβιδωμένη δαγκάνα μπορστινού τροχού), πήρα ένα Kawasaki Versys. Φανταστικό μηχανάκι, όρθια θέση οδήγησης, τέλειες αναρτήσεις, σχετικά οικονομικό, κινητήρας απροβλημάτιστος, μηδέν προβλήματα μέχρι και τις αρχές του 2016.
Επτά απροβλημάτιστα χρόνια συμβίωσης ... μάλλον πρέπει να πω έξι γιατί ο τελευταίος χρόνος μου άφησε ένα μικρό πρόβλημα στη μέση με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται σε κάθε μεγάλη διαδρομή με το Versys.
Ξεκίνησα λοιπόν να ψάχνομαι γενικά για αντικατάσταση του Versys καθώς η θέση οδήγησης μαζί με το πρόβλημα στη μέση δεν μπορούσαν να συνυπάρχουν άλλο.
Διαβάζοντας δε διάφορα forum πέτυχα πολλές περιπτώσεις με άλλους οδηγούς που σταμάτησαν ή είχαν λιγότερο πρόβλημα στη μέση με μηχανές street και αυτό γιατί οι κραδασμοί και τα χτυπήματα των αναρτήσεων της μηχανής δεν πίεζαν τόσο την μέση όσο μια μηχανή με όρθια θέση οδήγησης.
Ήταν και οι διαφημίσεις της Yamaha εκείνη την εποχή, "Dark side of Japan" σου λέει και το μυαλό μου πήγε στο Shinobi.
"Πωω θα γίνω Ninja με αυτό το εργαλείο". Και τι υπέροχα χρώματα, ωχ βγαίνει και σε Μπλε - ασημί; Ελλαδάρα - Νίντζας; "Φεύγω για test-ride". Αμ δε, test ride πουθενά. Το έχω αποφασίσει όμως, θα το πάρω και ας έχει αναμονή δυο μήνες, 60 βασανιστικές και ατελείωτες ημέρες. 59..58..00 η μεγάλη μέρα "Βασίλη η μηχανή είναι εδώ και την έχουμε έτοιμη, έλα το απόγευμα να την πάρεις" ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ. ΕΦΥΓΑ. Χαιδεύω για τελευταία φορά το Versys μου και πάω για την αλλαγή.
Μπορώ να πω ότι την πρώτη φορά που είδα από κοντά το MT, δεν πίστευα ότι είχα αγοράσει ΑΥΤΟ το μηχανάκι. Ήταν - και είναι - απλά υπέροχο. Τέλειες γραμμές, υπέροχο μπλε χρώμα, εξάτμιση κόσμημα, μικρό μέγεθος, ένα μικρό υπέροχο θηριάκι όπως είχε πει ένας φίλος.
Στρώσιμο λοιπόν και μετ α ά , ωπ τι είναι αυτό; στην μια ρόδα έτσι απλά με γκάζι; συμπλέκτης τίποτα; χμμ ωπ να το πάλι, δεν πρέπει να ήταν τυχαίο, να να να το πάλι. Που θα πάει θα το συνηθίσω. Τώρα τι είναι αυτό; γιατί το κάνει και με την δεύτερη ταχύτητα; 6000 rpm και σηκώνεται ; όχι ρε συ αυτό σηκώνεται και με τρίτη χωρίς συμπλέκτη!!!
Αδρεναλίνη στο φουλ, κάθε μέρα, κάθε βόλτα λες και το θηρίο δεν ήθελε να είναι κλεισμένο στο παρκινγκ, ήθελε να βγει έξω και να τρέξει να σηκωθεί και να πετάξει. Τι στην ευχή μηχανάκι πήρα ο δόλιος;
Στα 42 ένιωσα ξανά πιτσιρίκος, η φίλοι με φωνάζουν κάγκουρα. Λες να είμαι; Μπα
Το βγάζω εθνική , 180, 200, 215, 224 αυτά, ηλεκτρονικός κόφτης σου λένε στην πέμπτη και με άλλα 20+ τουλάχιστον στην ίδια ταχύτητα.
Το φάγαμε το λάστιχο με τα τσαλίμια και τα burnouts, αντε να βάλουμε κάτι καλύτερο και που είσαι ... συντηρητικά πλέον έτσι;
S21 λοιπόν της Bridgestone, όμορφο λάστιχο και δείχνει να έχει καλά κρατήματα στις γωνίτσες αν το πλαγιάζεις.
Δεν κάνουμε και καμία δίαιτα μωρέ; Από 124.6 πάμε στα 104, 20 κάτω.
Βόλτα με το εργαλείο στην Αττική , 150 -160 -180 ΓΙΑΤΙ κουνάει έτσι το τιμόνι ; τυχαίο και αυτό; για να ξαναδοκιμάσω, 150-160-180 ωωωω πάω να φύγω πάνω από τη μηχανή!!
Η απογοήτευση και το άγχος στα ύψη. Κάτι έπαθε το μηχανάκι.
Τηλ Yamaha: Αν έχεις αλλάξει λάστιχο καλό θα ήταν να το πας για μια ακόμη ζυγοστάθμιση .
Τηλ λαστιχά: Ζυγοστάθμιση έχω κάνει δεν χρειάζεται κάτι άλλο, δεν μπορώ να σε βοηθήσω...
Μεγάλη απογοήτευση, αλλά έχω μια ακόμα επιλογή, τον λαστιχά στη Μιχαλακοπούλου: "Φίλε μην ανησυχείς, ότι και να είναι θα το βρούμε από Τρίτη, κάτσε να σου κάνω μια αλλαγή στην πίσω ανάρτηση και έλα από Τρίτη να μου πεις αν άλλαξε κάτι και να ξεκινήσουμε το ψάξιμο"
Θεός και μάστορας! Όντως από 180 το πρόβλημα μεταφέρθηκε στα 190!
Αρχίζω το ψάξιμο στο web και βρίσκω αυτό -> http://www.sportrider.com/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings 



Κυριακή λοιπόν και αποφασίζω να αλλάξω τις standard ρυθμίσεις των αναρτήσεων μπροστά και πίσω με βάση τον παραπάνω πίνακα. Δεν κράτησα τις προηγούμενες ρυθμίσεις, ήμουν σίγουρος ότι ήταν λάθος (όντως ήταν λάθος γιατί διαβάζοντας το owners manual δεν είχαν καμία σχέση με τις standard του εργοστασίου).
Ωραία τις αλλάξαμε, τώρα;
Βόλτα να δούμε τι κάνει το εργαλείο. 150 -160 -170-180-190-200-210-224 ....224... τρένο!!! δούλεψε!
Φανάρι κόκκινο, πράσινο, φύγαμε ... πάει η σούζα... το μηχανάκι φεύγει ευθεία πλέον χωρίς σούζα. Και άλλη αλλαγή!

Σας κούρασα, είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι κάτι βγήκε από τα παραπάνω.
Οδηγικό δίδαγμα: πρέπει να ρυθμίζουμε τις αναρτήσεις της μηχανής μας σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης μας και το βάρος μας.
Ίσως έπρεπε να είχα ρυθμίσει τις αναρτήσεις ΚΑΙ στο Versys και να μην είχα την ενόχληση στη μέση.
Ένας καλός μηχανικός ή ένας πολύ καλός λαστιχάς θα σας βοηθήσει. Ψάξτε το λίγο και είμαι σίγουρος ότι δεν θα χάσετε.

Φιλικά και πάντα όρθιοι φίλοι μου
ο "Κάγκουρας" billaros.

(Άμα δείτε κανένα μπλε MT09 στο δρόμο και κάνει θόρυβο... εγώ είμαι :)  AkrapaTi)


Δεν υπάρχουν σχόλια: